Self-Servis Sesle İşlem adımlarından yalnızca konuşarak işlemlerinizi kolayca tamamlayabilirsiniz. Hesap bakiyesini öğrenme, ekstre hafta değişikliği, kredi kartı borç sorgulama, dönem içi işlemler ve daha bir çok işlemin konuşarak tamamlanabileceği sesle işlem adımlarında, sistem yönlendirmeleri ve kullanıcıların konuşarak verdikleri bilgiler ile işlemler rahatça tamamlanabilmektedir.
Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ne yurt dışından +90 212 444 0 333’ü veya +90 444 0 333’ü arayarak ulaşabilirsiniz.
Garanti BBVA’ya ait aktif kredi kartınız veya Paracard’ınız varsa Şifre Al butonunu kullanarak Garanti BBVA Mobil Bankacılık, Garanti BBVA İnternet Bankacılığı ve Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi girişlerinde de kullanabileceğiniz 6 haneli parolanızı belirleyip, anında 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni kullanmaya başlayabilirsiniz. Şirketlerin Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi kullanımı ile ilgili ayrıntılı bilgi için tıklayın.
Dijital kanallarımızdan yaptığınız işlemlerin limit ve saatlerini aşağıdaki linke tıklayarak öğrenebilirsiniz.
Herhangi bir tuşa basmak zorunda kalmadan, sistem yönlendirmelerine konuşarak cevap vererek işleminizi kolayca tamamlayabilirsiniz.
Sesle işlem adımlarında:
İşlemlerini gerçekleştirebilirsiniz.
Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden bankacılık işlemlerinizi yapabilmeniz için öncelikle Garanti BBVA Mobil ve Garanti BBVA İnternet Bankacılığı parolanızı almanız gerekmektedir. Belirleyeceğiniz yeni 6 haneli parolanızı Garanti BBVA Mobil Bankacılık, Garanti BBVA İnternet Bankacılığı ve Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi girişlerinde de kullanabilirsiniz. Eğer geçerli bir Bonus, Flexi, Miles&Smiles, American Express, Garanti BBVA Card veya Paracard’ınız varsa, kart numaranız ve şifresi ile form doldurmadan Garanti BBVA Mobil Bankacılık, Garanti BBVA İnternet Bankacılığı ve Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi 444 0 333 girişlerinde kullanabileceğiniz 6 haneli parolanızı anında alabilirsiniz.
Eğer Garanti BBVA’da yalnızca hesabınız varsa veya Garanti BBVA müşterisi değilseniz, garantibbva.com.tr’deki başvuru formunu doldurmanız yeterli olacaktır. Hesap açılışı ve internet sözleşmesi için gerekli sözleşmeler en kısa zamanda size kurye ile teslim edilecektir. Sözleşmenizi kimlik fotokopinizle birlikte şubemize teslim ettikten sonra 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak parolanızı alabilirsiniz.
Parolanızı nasıl değiştirirsiniz?
Parolanızı, 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak Parola Değişikliği yapmak istediğinizi söyleyerek ve gerekli yönlendirmeleri takip ederek değiştirebilirsiniz. Parola değiştirmek için sizden istenen bilgiler, 11 haneli T.C. Kimlik numaranız, kart numaranızın son 6 hanesi, cep telefonu numaranız ve kart şifreniz olacaktır.
Parola kriterleri nelerdir?
Yeniden Parola Alma/Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi girişlerinde de kullanabileceğiniz Garanti BBVA Mobil ve İnternet Bankacılığı parolanızı unuttuysanız ne yapmanız gerekir?
Yatırım İşlemleri
*Garanti BBVA Kredi Kartı Borç ödemeleri ve GSM TL yükleme işlemleri Sesli Yanıt Sistemi’nden de yapılabilmektedir.
Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni kullanırken aşağıdaki güvenlik önlemlerinden haberdar olmalısınız: