Garanti BBVA olarak, engelli bireylerin aktif bir şekilde günlük yaşamın içinde olmasını önemsiyor ve bu alanda düzenli çalışmalar yürütüyoruz. Engelli bireylerin bankacılık hizmetlerine erişimlerini kolaylaştırma ve farklı ihtiyaçlarına cevap verebilme amaçlarıyla sunduğumuz çözümleri "Engelsiz Bankacılık" çatısı altında topluyoruz.
Engelsiz Bankacılık kapsamında kanallarımızda sunduğumuz hizmetlerden ücretsiz ve öncelikli olarak yararlanabilmek için engel durumuna ilişkin belgeniz veya kimliğiniz ile şubelerimize başvurmanızı rica ederiz.
Şube
• Şube basamaklarına uyarıcı ve kaydırmaz bant
• Şube dışında ve içinde hissedilebilir yürüme işaretçileri
• Braille alfabesi ile yazılmış şube isimliği ve müşteri bilgilendirme levhaları
• Şubede bulunması halinde asansör ve küpeşte üzeri Braille alfabesi ile yazılmış yönlendirme talimatları
• Acil durumlar için sesli tahliye sistemi
• Şubeye ait otopark olması halinde bu alanın engellilere uygun tasarlanması
• Şube dış cephe camında ya da şube girişinde paslanmaz kiosk üstünde iç mekan ile entegre görevli çağırma butonu
POS ve Banka/Kredi Kartları
Müşteri İletişim Merkezi
Şube
• Bankolarda indüksiyon döngü sistemi (Konuşan ile dinleyici arasındaki iletişimi bozan çevresel faktörleri ortadan kaldıran sistem)
• Şubeye ait otopark olması halinde bu alanın engellilere uygun tasarlanması
• Şube dış cephe camında ya da şube girişinde paslanmaz kiosk üstünde iç mekan ile entegre görevli çağırma butonu
• Acil durumlar için ışıklı tahliye sistemi
Dijital Kanallar
Şube
• Şube girişlerinde korkuluk, rampa veya portatif rampa uygulaması
• Şube içinde basamak bulunması halinde paletli merdiven tırmanıcı, rampa veya portatif rampa uygulaması
• Şube dış cephe camında ya da şube girişinde paslanmaz kiosk üstünde iç mekan ile entegre görevli çağırma butonu
• İlk bankonun ortopedik engelli kullanımına uygun tasarlanması
• Şubeye ait otopark olması halinde bu alanın engellilere uygun tasarlanması
Dijital Kanallar
POS ve Banka/Kredi Kartları