Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’nden bankacılık işlemlerinizi yapabilmeniz için öncelikle Garanti BBVA Mobil ve Garanti BBVA İnternet Bankacılığı parolanızı almanız gerekmektedir. Belirleyeceğiniz yeni 6 haneli parolanızı Garanti BBVA Mobil Bankacılık, Garanti İnternet Bankacılığı ve Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi girişlerinde de kullanabilirsiniz. Eğer geçerli bir Bonus, Flexi, Miles&Smiles, American Express, Garanti BBVA Card veya Paracard’ınız varsa, kart numaranız ve şifresi ile form doldurmadan Garanti BBVA Mobil Bankacılık, Garanti BBVA İnternet Bankacılığı ve 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi girişlerinde de kullanabileceğiniz parolanızı anında belirleyebilirsiniz.
Eğer Garanti BBVA’da yalnızca hesabınız varsa veya Garanti BBVA müşterisi değilseniz, garantibbva.com.tr’deki başvuru formunu doldurmanız yeterli olacaktır. Hesap açılışı ve internet sözleşmesi için gerekli sözleşmeler en kısa zamanda size kurye ile teslim edilecektir. Sözleşmenizi kimlik fotokopinizle birlikte şubemize teslim ettikten sonra 444 0 333 Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni arayarak parolanızı alabilirsiniz.
Garanti BBVA Mobil Uygulaması Telefonunuzda Yüklü ise,
•Garanti BBVA Mobil uygulamasında yer alan ‘’Bize Ulaşın’’ adımı üzerinden ‘’Parolamı Unuttum’’ tıklayarak aktif Garanti BBVA kredi kartı veya Paracard şifreniz ile yeni 6 haneli Garanti BBVA Mobil Bankacılık, İnternet Bankacılığı ve Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi girişlerinde de kullanabileceğiniz yeni parolanızı belirleyip, işlemlerinize devam edebilirsiniz.
•Eğer aktif Garanti BBVA kredi kartı ve Paracard sahibi değilseniz, telefonunuzun NFC özelliği varsa Garanti BBVA Mobil uygulamasında yer alan ‘’Bize Ulaşın > Parolamı Unuttum > Yeni Kimlik Kartım ile Devam Et’’ adımlarını takip ederek kimliğinizi taratarak yeni 6 haneli Garanti BBVA Mobil Bankacılık, İnternet Bankacılığı ve Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi girişlerinde de kullanabileceğiniz parolanızı belirleyebilirsiniz.
•Telefonunuzun NFC özelliği yoksa Garanti BBVA Mobil uygulamasında yer alan ‘’Bize Ulaşın > Parolamı Unuttum > Yeni Kimlik Kartım ile Devam Et’’ adımlarını takip ederek Müşteri Temsilcimiz ile görüntülü görüşerek yeni parolanızı alabilirsiniz. Görüntülü görüşme hizmetimiz her gün 08:30 – 23:00 saatleri arasında yeni parola almanız için hizmet vermektedir.
•Aktif Garanti BBVA kredi kartı ve Paracard’ınız yoksa eğer, self servis veya müşteri temsilcimiz ile görüntülü görüşerek yeni 6 haneli parola almak için çipli kimlik kartına sahip olmanız gerekmektedir.
Parola Yenileme / Yeni Parola Alma
Garanti BBVA İnternet Bankacılığı parolanızı ilk defa alacaksanız, yenilemek istiyorsanız ya da unuttuysanız Parola Al adımını kullanarak anında yeni parolanızı oluşturabilirsiniz. Eğer herhangi bir aktif Garanti BBVA kartınız ve çipli kimlik kartınız yok ise şubelerimizden de anında parola alabilirsiniz.