Dijital Bankacılık Parolası Nasıl Alınır?
Garanti BBVA Mobil ve İnternet bankacılığını kullanmaya başlamak için cep telefonu numaranız ve kredi kartı / Paracard şifreniz ile ya da banka kartınız yoksa yeni çipli kimlik kartınız ile hemen parolanızı alabilirsiniz.
Garanti BBVA Mobil ve İnternet bankacılığına aynı parola ile giriş yapabilirsiniz.
Parolanızı belirlerken:
- Toplam 6 karakter içerdiğine,
- Doğum tarihi, T.C. kimlik numarası, telefon ya da müşteri numarası gibi tahmin edilebilir rakam sıralamalarının yer almadığına,
- Bugüne kadar kullandığınız son 3 paroladan farklı olduğuna emin olmalısınız.
İlk Kez Parola Alacaksanız:
- Garanti BBVA Mobil ve İnternet bankacılığını kullanmaya başlamak için cep telefonu numaranız ve kredi kartı veya Paracard şifreniz ile hemen parolanızı alabilirsiniz.
- Garanti BBVA Mobil giriş sayfasında yer alan “Parola Al/Parolamı Unuttum” adımına veya İnternet bankacılığı giriş sayfasında yer alan “İlk kez parola almak istiyorum.” adımına tıklayarak gerekli alanları doldurmanız yeterli.
- Kredi kartı ya da banka kartınız yoksa ve telefonunuz NFC (Yakın Alan İletişimi) özellikli ise, Garanti BBVA Mobil'deki “Yeni Kimlik Bilgileri ile Parola Al” adımından kolayca parola alabilirsiniz. NFC özellikli telefonunuz bulunmuyorsa görüntülü görüşerek şubeye gitmeden kolaylıkla parola oluşturabilirsiniz.
- Parola alma işlemini dilerseniz şubelerimizden ya da 444 0 333 numarasını arayarak Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi üzerinden de gerçekleştirebilirsiniz.
Parolanızı Değiştirmek İstiyorsanız:
Parola değiştirme işlemlerinizi de dijital kanallarımızdan yapabilirsiniz.
- Garanti BBVA Mobil’den parola değiştirmek için “Güvenlik Ayarları ve Gizlilik” menüsünde yer alan "Parola Değişiklik" adımını kullanabilirsiniz.
- Garanti BBVA İnternet’ten ise “Tanımlamalar” menüsünü kullanarak parolanızı değiştirebilirsiniz.
Parolanızı Unuttuysanız:
- Parolanızı unuttuysanız Garanti BBVA Mobil giriş sayfasında yer alan “Parola Al/Parolamı Unuttum” adımına, Garanti BBVA İnternet bankacılığında ise yine giriş sayfasında yer alan “Parolamı unuttum” adımına tıklayıp kişisel bilgilerinizi girerek yeni bir parola tanımlayabilirsiniz.
- Şubelerimiz ya da 444 0 333 numaralı Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi aracılığıyla da parolanızı yenileyebilirsiniz.
- Parolanızı hatırlamaya çalışırken birkaç kez hatalı deneme yapmış olabilirsiniz. Bu da parolanızın bloke olmasına yol açabilir. Bu durumda bloke olduğunda da 444 0 333 numarası üzerinden Garanti BBVA Müşteri İletişim Merkezi’ni arayabilir ya da İnternet Bankacılığı ana sayfasından ulaşacağınız "Parola Yenile/Al" adımını kullanabilirsiniz.